Jäsenkirje marraskuu 2021

Jäsenkirjeet Luotu 15.11.2021 18:20 | Päivitetty 22.07.2023 12:06

Marjaniemen Melojien sääntömääräinen syyskokous pidetään 25.11. klo 18:00

Linkki Google Meet -kokoukseen ja kokous materiaaleihin löytyy kotisivujen kalenterissa

Syyskokouksessa käsiteltävät asiat:
1 Kokouksen avaus
2 Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri sekä kaksi pöytäkirjan tarkastajaa ja ääntenlaskijaa
3 Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
4 Hyväksytään kokouksen työjärjestys
5 Päätetään, mitkä melontalajit ovat seuran ohjelmassa tulevana toiminta kautena
6 Vahvistetaan tulevaksi toimintakaudeksi toimintasuunnitelma, talousarvio ja siihen liittyen seuran liittymis-, jäsen- sekä muut jäseniltä perittävät maksut
7 Valitaan seuraavaksi toimintavuodeksi täysi-ikäisten jäsenten keskuudesta hallituksen puheenjohtaja, jota kutsutaan myös seuran puheenjohtajaksi
8 Valitaan kahdeksi seuraavaksi toimintavuodeksi täysi-ikäisten jäsenten keskuudesta hallitukseen uudet jäsenet erovuoroisten tilalle
9 Valitaan kaksi tilintarkastajaa ja yksi varatilintarkastaja
10 Valitaan vetäjät edellä kohdassa 5 määriteltyjä seuran melontalajeja edustaviin jaostoihin
11 Käsitellään muut kokouskutsussa mainitut asiat
12 Kokouksen päättäminen

Tervetuloa mukaan pienellä kynnyksellä, niin uudet kuin vanhatkin jäsenet. Tavataan toisiamme ja varmistetaan, että saadaan seuraava kausi yhdessä hyvin käyntiin.

Oletko törmännyt mamelaiseen, joka on omalla toiminnallaan edistänyt seuran toimivuutta? Vesillä, rannassa, kulisseissa? Mentorina tai hyvänä esimerkkinä? Jos tällaisen henkilön tiedät, vinkkaa tänne: https://forms.gle/7HLpzarnfcKZ5gf89 Listaa tullaan käyttämään apuna, kun mietitään keitä pikkujouluissa olisi hyvä kiittää.

Pikkujoulut 27.11.

12-16 Tonttumelonta Vesa Rothin johdolla
13-16 Junnuille on tarjolla tehtävärataa ulkona (säävaraus) ja piparipajaa sen jälkeen.
16.30-17.30 Saunat melojille

18.00 Iltajuhlat alkavat

• Juhlissa palkitaan tonnarit ja muut melonnassa ansioituneet
  • Ruokaillaan ja kuunnellaan musiikkia
  • muutakin ohjelmaa valmistellaan

Korona ei ole meitä vielä jättänyt, pikkujouluihin osallistuvilla toivotaan olevan vähintään 2 rokotusta TAI alle 6 kk koronan sairastamisesta TAI negatiivinen korona antigeenitesti tulos. Ilmoittautuminen löytyy täältä: https://www.marjaniemenmelojat.fi/jasenille/pikkujoulut_2021/

Retkimelontakilometrit talteen. Toimitathan omasi 14.11. sunnuntaihin mennessä!
Oletko melonut kuluvana vuonna yöretken tai useamman? Kirjaathan kaikki vähintään 40 km mittaiset yöretkesi talteen. Kilometrit ovat henkilökohtaiset, eli kaikki vähintään 40 km retket, missä olet melonut ja yöpynyt retkiolosuhteissa olisivat kullanarvoista kamaa tilastoihimme. Samalla olet kilvoittelemassa seuran Retkipokaalista! Pääset helposti kilkuttelemaan keräämäsi retki- ja kilometripotin tänne: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSchkBmb5TMvzg_Gpi7qeBKZ9Us0dCR8kdCT9hlov_OZSPit-Q/viewform?usp=sf_link

Koulutusjaosto:
Uimahallivuorot starttaavat viimein tauon jälkeen! Ensimmäisestä vuorosta tiedotetaan pian nettisivuilla sekä facebookissa. Uimahallivuorot ovat Itäkeskuksen uimahallissa perjantaisin klo 20:00-21:30 ja Mamelaisia mahtuu kullekin vuorolle 10 henkilöä. Uimahallivuoroihin ilmoittaudutaan aina nettisivujen kautta. Tsekkaa lisätietoa: https://www.marjaniemenmelojat.fi/koulutus/uimahallivuorot/

Koulutusjaosto on saanut kaksi uutta jäsentä, Sanna Fagerlundin ja Lauri Sihvon, mutta tilaa on vielä! Olisiko kenties sinulla halukkuutta tulla kehittämään ja järjestämään Mamen toimintaa koulutuksen näkökulmasta? Mikäli asia hieman kutkuttaa, lähetä mailia niin keskustellaan yhdessä!

Yllämainittuun mailiin voit laittaa myös viestiä, jos olet kiinnostunut melontaopaskurssista ja halukas sitoutumaan vastikkeellisuuteen seuraa kohtaan. Koulutusjaosto kartoittaa nyt jäseniä jotka ovat halukkaita ensi vuonna käymään kyseisen kurssin. Koulutusjaosto kustantaa 50% melontaoppaan kurssimaksusta niille, jotka sitoutuvat vastikkeellisuuteen seuraa kohtaa.

MaMen junnu- ja perhetoiminta:
Junnutoiminta kasvaa ja kehittyy ja nyt on ensimmäinen antoisa yhteinen kokous pidetty toiminnasta vastaavien Heidi Nurmisen ja Jarkko Ruuska johdolla. Kokouksessa teimme päätöksen ehdottaa syyskokouksessa, että junnutoiminta muuttuisi juniori - ja perhejaostoksi. Samalla suunnittelimme monipuolista toimintaa tulevalle kesälle. Tähän tietenkin tarvitaan kiinnostuneita vanhempia ja aikuisia mukaan ohjaajina, joten asiasta kiinnostuneet toivotetaan lämpimästi tervetulleeksi mukaan toimintaan.

Mukavaa syksyä, valot ja oikea vaatetus vesillä!

Kaikkein aktiivipuuhaajien puolesta,

t:Miika